nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Jak sprzedawać, aby odnieść sukces

Obiekcje klienta – Trójkąt Bermudzki

Przedstawiciele handlowi najczęściej popełniają następujące błędy w reakcji na obiekcje klientów:

  • kwestionują obiekcję i wdają się w polemikę z klientem,
  • tłumaczą się, wyjaśniają i racjonalizują swoje stanowisko,
  • argumentują, dlaczego nie mogą zgodzić się z postulatami klienta,
  • starają się przekonać klienta, żeby wycofał się z obiekcji i odstąpił od swoich postulatów.

Oglądając ten film dowiesz się, jak złapać obiekcje klienta w Trójkąt Bermudzki i wygrać najtrudniejsze sytuacje w rozmowach z klientem! Zapraszam!

 

Polecam:

W artykułach i filmach umieszczanych w serwisie Selling4Results (s4r.pl) znajdziesz wiedzę, wiele wartościowych informacji, przykładów oraz inspiracji, co i jak robić w sprzedaży do Kluczowych Klientów, aby odnieść sukces.

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

3 komentarz(y)

  1. Gosia 14:56, lut 21, 2014

    Krótkie a rzeczowe . super

  2. Hubert 00:58, paź 17, 2013

    Przypomnienie oczywistej oczywistości. Super!!

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.