nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Opinie o treningu

Wladca_Sprzedazy_20140917-1Nie jestem handlowcem i mam dużo kontaktów z klientami działając w drugiej linii wsparcia.

Do tej pory miałem wyobrażenie, że są dwa światy – handlowcy i ci, którzy wykonują to, co handlowcy wyczarują. Po treningu widzę, że ta magia jest bardzo usystematyzowana. Mit handlowca „czarownika” odpłynął i okazało się, że jest to bardzo ciężka praca, do której trzeba się przygotować. Trzeba cały czas kontrolować proces sprzedaży tak, jak prowadzi się projekt.

Czas spędzony u Was, dał mi możliwość spełnienie nie tylko moich oczekiwań, ale wręcz zostałem zasypany wiedzą, którą chcę usystematyzować i wdrożyć w życie. Z niecierpliwością czekam na kolejne poziomy wtajemniczenia :)

Marcin Kwaśniński
IT Solution Architect
Intracare Sp. z o.o.


Wladca_Sprzedazy_20140917-2Przyjeżdżając na trening chciałem poznać coś zdecydowanie nowego. To był mój wyznacznik wartości tego szkolenia.

I ten cel osiągnąłem. Mam pomysł. Osiągnąłem to, na czym mi zależało. Mam wrażenie, że wyskakuję z utartych schematów – widzę światełko w tunelu i nie jest to nadjeżdżający pociąg.

Konrad Donder
Dyrektor ds. klientów kluczowych
Aplikom Sp. z o.o.

 

 

 

 

Wladca_Sprzedazy_20140917-3Trening pokazał mi wartość pomagania klientowi w podejmowaniu właściwych decyzji, zamiast przekonywania go, czyli typowego sprzedawania.

Widzę, że gdybym wcześniej praktykował to, co dzisiaj ćwiczyliśmy, to pomógłbym znacznie większej liczbie klientów.

Mikołaj Kortalla
Key Account Manager

 

 

  

 

Wladca_Sprzedazy_20140917-4Wartością treningu było poznanie pięciu kroków skutecznej sprzedaży, czyli modelu Znaczącej Rozmowy Sprzedażowej.

Mam przeświadczenie, że dotąd nie szłam krok po kroku. Teraz widzę, jak to może poprawić skuteczność mojej pracy z klientem.

Anetta Małkowska
Dyrektor ds. Klientów Kluczowych
Aplikom Sp. z o.o.

 

 

 

 

Wladca_Sprzedazy_20140917-5

Nie jestem z wykształcenia i doświadczenia zawodowego marketingowcem ani handlowcem.

Ten trening uświadomił mi, czego jeszcze nie umiem. Jest to dla mnie cenne, gdyż dzięki temu wiem, co robić, aby skutecznie rozwijać mój biznes.

Janusz Milwicz
Współwłaściciel firmy dystrybucyjnej

 

 

 

 

 

Wladca_Sprzedazy_20140917-6

Nawiązując do filmu „Dzwoneczek” – przyjechałem na trening czując się skrzyżowaniem osła, owcy i lisa. Po treningu czuję się co najmniej małą sową.

Teraz wiem, jak pracować z klientem, aby prowadzić go do celu – jakim jest zakup, a nie podążać za nim – w nadziei, że podejmie on pozytywną decyzję.

Tomasz Nowaczek
Dyrektor ds klientów kluczowych MFG
Aplikom Sp. z o.o.

 

 

 

 

Wladca_Sprzedazy_20140917-7

 W treningu najbardziej podobało mi się profesjonalne podejście do klienta. 

Widzę to, jako świadome i konsekwentne prowadzenie rozmów sprzedażowych, w które włączamy elementy niestereotypowe, niekonwencjonalne.

Rozmowa staje się atrakcyjna, tworzy wartość dla klienta i zwiększa nasze szanse na sukces.

Waldemar Gregorczyk
Key Account Manager

 

 

 

 

Możesz być bardziej skuteczny od innych. Przyjdź na trening! >> kliknij tu

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.