nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Opinie uczestników

W moich webinarach uczestniczyło już KILKASET OSÓB. Niektórzy użytkownicy serwisu Selling4Results są już stałymi gośćmi na webinarach. Na każdym jest też duża grupa nowych osób. Pod koniec webinarów pytam uczestników, co wartościowego znajdują dla siebie w webinarze, w którym własnie uczestniczyli? 

Zapisz się na najbliższe webinarium >> kliknij tutaj

Przeczytaj poniższe wypowiedzi, które na bieżąco uaktualniam:

 „Bardzo ciekawe informacje na temat dotarcia do klienta. Slajdy super, mega wiedza!”

„Zmieniło moje podejście do klienta i pokazało, jak należy uzmysławiać klientowi jego potrzeby.”

„Klarowna, uporządkowana wiedza, konkretne rozwiązania (pytania).”

„Dużo praktycznych zastosowań, gotowe pytania do zadania.”

„Inne spojrzenie na wykonywaną dotąd pracę i podejście do klienta”

„Pytania do klientów, rozpoznawanie prawdziwych potrzeb i motywacji.”

„Zrozumiałem, że do tej pory nie rozumiałem potrzeb klienta.”

„Uzupełniając braki w wiedzy nabieram pewności podczas rozmów z klientami.”

„Poznałem ścieżkę dochodzenia do potrzeb klienta.”

„Poczucie problemu rzuciło mnie na kolana.”

„Uświadomiłem sobie, jak powinienem rozmawiać z klientami, aby osiągnąć sukces sprzedażowy.”

 

„Super webinar, polecam każdemu posłuchać, kto chciałby zwiększyć swoje szanse w relacjach z klientami”

„Bohdan, to było najlepsze szkolenie sprzedażowe, na jakim byłem. Czapka z głowy. Jestem oczarowany!”

„Bardzo praktyczna, weryfikująca dotychczasowy pogląd, skłaniająca do zastanowienia się nad dotychczasowymi działaniami. Dziękuję i do następnego razu. Pozdrawiam.”

„Przede wszystkim gratuluję odzewu słuchaczy. Sądzę, że byli zachwyceni. Ode mnie dodam, że nic nie straciłeś ze swojej formy :)”

„Wiedza, doświadczenie, profesjonalne metody przekazywania tego do uczestników :)))”

„Baaardzo podobało mi się dzisiejsze webinarium”

„Fantastyczny webinar”

„Dziękuję Panie Bohdanie za cenną wiedzę, którą Pan nam przekazuje”

„Super”

„Wielkie dzięki, warto brać udział”

„Wiedza wartościowa i praktyczna, przekaz jasny i zwięzły, prowadzący poukładany. Czego chcieć więcej? Proszę o więcej.”

„Rewelacja!!!! Czapka z głowy!”

„Pełen profesjonalizm”

„Brawo Bohdan! Super webinarium :)”

„Odczarowujesz Bohdanie rzeczywistość.”

 

„Bardzo mi się podobało, zupełnie inne podejście do tematu.”

„Łamanie schematów.”

„Uświadomiłeś mi, że robiłem to, co wszyscy – 20 telefon odebrany przez osobę tego samego dnia.”

„Nastawienie na budowanie relacji, a nie nagabywanie.”

„Schemat krok po kroku rozwijania rozmowy. Bo to jest coś oczywistego, a sprawia problemy.”

 

„Uświadomiłeś, jak bardzo ważna jest organizacja pracy.”

„Zobaczyłem, że warto analizować wartość prospektów.”

„Dostałem mnogość narzędzi.”

„Pokazałeś wartość priorytetów i umiejętność rezygnacji :-)”

„Widzę teraz, że warto rezygnować z nierokujących prospektów.”

„Konieczność kończenia zaczętych tematów, a nie tylko otwieranie nowych.”

„Wiedza do pracy z ludźmi, pomysły do wykorzystania w pracy. Harmonogram pracy i dobra organizacja. Dziękuję.”

 

Ja chce więcej, po raz kolejny pokazałeś prawdę!

Na końcu powiem klientowi – to ty do mnie zadzwonisz następnym razem, a nie ja do ciebie.”

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.