nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Przygotowanie do treningu – co otrzymasz?

Przygotowanie do treningu zawiera zestaw nagrań MP4 i plików PDF, które dadzą Ci nową wiedzę i ćwiczenia do samodzielnego wykonania.

Co otrzymasz?

Dostaniesz 6 bloków treningowych:

#1 Kim jesteś w oczach klienta – Twoja rola

Czyli, jak budować właściwą relację z klientem? Wywieranie wpływu i skuteczność zależą od tego, jak klient Ciebie postrzega. W nagraniu dowiesz się, jakie role możesz kreować, jakie role są cenione przez klientów i co decyduje o postrzeganiu Ciebie jako autorytet lub jako „natrętną muchę”. 

Jak mówię i piszę o rolach, to nie chodzi o granie kogoś, kim nie jesteś. Chodzi o to, że z perspektywy klienta możesz dawać mu wartość lub przeszkadzać. W tym module przygotowania dowiesz się, jak możesz dawać wartość w relacji z klientem.

#2 WIN-WIN

Czyli, co to znaczy, że klient jest na pierwszym miejscu? Wiele podręczników i szkoleń wskazuje, że „klient jest na pierwszym miejscu”. W praktyce okazuje się, że zwycięża w nas potrzeba przekonania drugiej strony do naszej racji. WIN-WIN nie jest kompromisem, jak mylnie uważa wiele osób. WIN-WIN to coś więcej. 

Dowiesz się na czym polega WIN-WIN, jaki ma to związek ze wskazaniem, że „klient jest na pierwszym miejscu” oraz … jak to w praktyce wdrożyć? Nie wystarczy wiedzieć „co” zrobić, trzeba jeszcze wiedzieć „jak”.

#3 Najważniejszy element procesu sprzedaży

Czyli co decyduje o Twojej wygranej? Pozostawię Cię z tym pytaniem :-) W nagraniu znajdziesz na nie odpowiedź. 

#4 Magia Wywierania Wpływu™

Czyli, jak skutecznie motywować klienta do zakupu? Nie chodzi przecież, aby klienta namówić, przekonać, zmusić, ale o to, aby chciał u Ciebie kupić. Ten moduł – zarówno w przygotowaniu, jak i w czasie treningu budzi największe zaciekawienie. 

Poznajesz zasady wywierania wpływu. Począwszy od fundamentów, a więc Twojej relacji z klientem, poprzez to jak klient ocenia Twoją wiarygodność, aż do metod i technik, bez których po prostu nie masz szans we współczesnym, wysoce konkurencyjnym i trudnym świecie biznesu.

#5 Słuchanie Aby Usłyszeć™

Czyli jak słuchać, aby poznać to, co jest najważniejsze? Czy wiesz, że w ciągu jednego ćwiczenia możesz nauczyć Twój mózg odbierania bezcennych sygnałów, których większość ludzi nie słyszy! Będziesz mógł poznać pragnienia i potrzeby Twoich rozmówców.

Co więcej, gdy nauczysz się słyszeć to, co rozmówca świadomie i nieświadomie przekazuje Ci, będziesz przygotowany, aby trenować Znaczącą Rozmowę Sprzedażową. 

#6 Pytania Tworzące Wartość™

Czyli, jak pytać, aby poznać to, co jest najważniejsze? Jest jeden zawód, chyba tylko jeden zawód na świecie, w którym klienci płacą za dobre pytania. To zawód coacha. Za jakie pytania klienci są gotowi zapłacić? Za takie, które dla nich tworzą wartość. 

Nauczysz się rozróżniać dwa rodzaje pytań – takie, które z perspektywy klienta mają dla niego wartość, oraz te pozostałe, które nic dla niego nie wnoszą.  Poznasz też „złote pytania”, a więc takie, które w procesie sprzedaży pomagają Ci dojść do celu – otrzymania przez Ciebie zamówienia od klienta.

 

Sprawdź aktualne terminy treningu w 2015 r . >> kliknij tu

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.