nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Opiniodawca – cz.1  0

Opiniodawca – cz.1

W jednym z moich wcześniejszych artykułów wprowadziłem pojęcie, które nazwałem Układ Decyzyjny. Wśród nich wyróżniamy: [...]

Opiniodawca – cz.2  0

Opiniodawca – cz.2

W jednym z moich wcześniejszych artykułów wprowadziłem pojęcie, które nazwałem Układ Decyzyjny. Wśród nich wyróżniamy: Decydenta, [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 1)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 1)

W niniejszym artykule postanowiłem się zająć dość częstym problemem sprzedawców, to znaczy sytuacją, gdy klient [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 2)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 2)

Jeżeli przeczytałeś część pierwszą niniejszego artykułu, to wiesz co oznacza i jakie ma dla Ciebie [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 3)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 3)

W poprzednich częściach niniejszego artykułu pokazałem, w jaki sposób możesz wpływać na oferowany przez siebie [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 4)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 4)

Jeżeli przeczytałeś poprzednie trzy części artykułu o tym, jak budować wartość dla klienta, aby pokonać [...]

Z kim rozmawiać? Kto jest ważny w procesie sprzedaży do kluczowych klientów?  1

Z kim rozmawiać? Kto jest ważny w procesie sprzedaży do kluczowych klientów?

Pamiętam sesję coachingową z zespołem key account menedżerów w pewnej instytucji, w której analizowaliśmy kilka [...]

SŁUCHANIE W SPRZEDAŻY – CZEGO SŁUCHAMY?  1

SŁUCHANIE W SPRZEDAŻY – CZEGO SŁUCHAMY?

Jak sądzisz, jaka umiejętność jest jedną z najważniejszych umiejętności sprzedawcy? Zadawałem to pytanie wielokrotnie różnym [...]

Charakterystyka Pojedynczego Celu Sprzedaży  0

Charakterystyka Pojedynczego Celu Sprzedaży

Sprzedawcy często narzekają, że mają bardzo dużo pracy z obsługą sprzedażową klientów. Pytani, czym zajmują [...]

Fazy w cyklu sprzedaży – zanim złożysz ofertę  0

Fazy w cyklu sprzedaży – zanim złożysz ofertę

Jeżeli jesteś sprzedawcą i sprzedajesz do Kluczowych Klientów, to planuj właściwe działania sprzedażowe we właściwej [...]