nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Fazy w cyklu sprzedaży – gdy złożyłeś ofertę  0

Fazy w cyklu sprzedaży – gdy złożyłeś ofertę

Działasz zgodnie z metodyką Selling4Results. Rozpoznałeś potencjał klienta, poznałeś oczekiwane przez członków Układu Decyzyjnego Rezultaty [...]

Czas w lejku sprzedaży  2

Czas w lejku sprzedaży

Doświadczenie pracy ze sprzedawcami pokazuje, że w dużym procencie czasu sprzedawcy grzęzną w środkowej części [...]

Cykl Sprzedaży do Kluczowych Klientów  2

Cykl Sprzedaży do Kluczowych Klientów

Pod koniec okresów rozliczeniowych, czasami co kwartał, a zawsze pod koniec ruchu obrachunkowego, w działach [...]

Charakterystyka lejka sprzedaży  0

Charakterystyka lejka sprzedaży

Zrozumienie i właściwe używanie Lejka Sprzedaży pozwala Ci na racjonalną ocenę Twojej pozycji negocjacyjnej w [...]

Cechy modelowego Cyklu Sprzedaży  0

Cechy modelowego Cyklu Sprzedaży

Jakiś czas temu dyrektor sprzedaży dużej instytucji finansowej zadał mi pytanie. Był zainteresowany przygotowaniem i [...]

Analiza lejka sprzedaży  0

Analiza lejka sprzedaży

Mając wiedzę o tym, jak funkcjonuje Lejek Sprzedaży i jak powinna wyglądać alokacja czasu, możesz [...]

Fazy w cyklu sprzedaży  0

Fazy w cyklu sprzedaży

Fazy w Cyklu Sprzedaży są ważną cechą modelowego Cyklu Sprzedaży do Klientów Kluczowych. Na podstawie [...]

Słuchanie, aby Usłyszeć – w sprzedaży  0

Słuchanie, aby Usłyszeć – w sprzedaży

Słuchając uważnie, wnikliwie i kompleksowo odbierasz warstwę treściową – to co jest zawarte w słowach, [...]

Lejek Sprzedaży  0

Lejek Sprzedaży

Koncepcja Lejka Sprzedaży powstała w latach 80. ubiegłego stulecia i być może już o niej [...]

AIDA  0

AIDA

Ludzie kupują emocjonalnie, jednocześnie kupowanie jest procesem, i aby sprzedać to, co oferujesz, musisz konsekwentnie [...]