nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Pozycja 69  0

Pozycja 69

Czy wiesz, że Magia Wywierania Wpływu™ zawiera kilkadziesiąt narzędzi, metod, sposobów i technik oddziaływania w [...]

Bohdan, to jest to!  0

Bohdan, to jest to!

Niedawno prowadziłem warsztaty dla account manager’ów w firmie dostarczającej rozwiązania dla systemów produkcyjnych. Firma ta [...]

Obiekcje klienta – Trójkąt Bermudzki  3

Obiekcje klienta – Trójkąt Bermudzki

Przedstawiciele handlowi najczęściej popełniają następujące błędy w reakcji na obiekcje klientów: kwestionują obiekcję i wdają się [...]

Nowy artykuł „Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?”  0

Nowy artykuł w sekcji „Obiekcje klienta”! Zapraszam do lektury artykułu na temat manipulacji w negocjacjach. Przez manipulację [...]

Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?  4

Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?

Obiekcje klienta mogą być przejawem jego niepewności, niewiedzy, niepełnego zaufania lub niezdecydowania. Tak jest zwykle [...]

Gdy klient mówi „NIE” – obiekcje klienta  0

Gdy klient mówi „NIE” – obiekcje klienta

Obiekcje klienta są integralną częścią procesu sprzedaży. Jeżeli wszystko idzie gładko i klient nie stawia [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 1)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 1)

W niniejszym artykule postanowiłem się zająć dość częstym problemem sprzedawców, to znaczy sytuacją, gdy klient [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 2)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 2)

Jeżeli przeczytałeś część pierwszą niniejszego artykułu, to wiesz co oznacza i jakie ma dla Ciebie [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 3)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 3)

W poprzednich częściach niniejszego artykułu pokazałem, w jaki sposób możesz wpływać na oferowany przez siebie [...]

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 4)  0

Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… (cz. 4)

Jeżeli przeczytałeś poprzednie trzy części artykułu o tym, jak budować wartość dla klienta, aby pokonać [...]