Dostałem sympatyczny email od użytkownika serwisu Selling4Results: “Na wstępie wyrażam uznanie i pochwalam pomysł serwisu internetowego “Selling4Results.” Dziękuję
I w dalszej części emaila pojawiło się pytanie, którego fragment zamieszczam: “mam problem z dotarciem do odpowiedniej osoby w danej firmie, która jest decydentem w kwestii podjęcia współpracy odnośnie zaopatrzenia w proponowane przeze mnie produkty. “
Dotarcie do Decydenta nie jest łatwe, jeżeli zabiegamy o spotkanie w celu przedstawienia naszej oferty. A tak najczęściej chcemy zrobić.
Proponuję spojrzeć na to z innej perspektywy i zastanowić się nad odpowiedzią na następujące pytanie – jaką istotną wartość otrzyma Decydent w wyniku spotkania z Tobą? Jeżeli zobaczy wartość lub zostanie zaciekawiony to spotka się. O wartości budowania zaciekawienia pisze w artykule o AIDA. O wartości zobaczenia siebie, swojej firmy i oferty z perspektywy klienta mówię też w nagraniu webinarium NAGRANIE WEBINARIUM: SUKCES PREZENTACJI. I polecam lekturę książki “Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych”
* * *
UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results
Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.
Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej
23 kwietnia 2013 r.,
Komentarze