nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Analiza lejka sprzedaży

Mając wiedzę o tym, jak funkcjonuje Lejek Sprzedaży i jak powinna wyglądać alokacja czasu, możesz zacząć analizować Twój Lejek, patrząc na liczbę i położenie wszystkich Twoich PCS-ów w całym Lejku Sprzedaży.

W niniejszym artykule dowiesz się jak analizować Lejek Sprzedaży, aby zwiększać swoje szanse na uzyskanie pożądanych rezultatów i budować efektywne strategie sukcesu.

W LEJKU występują trzy części:

  1. NAD LEJKIEM,
  2. W LEJKU,
  3. NAJLEPSZE PCS-y.


    [message_box title="Logowanie" color="yellow"]Ten fragment jest dostępny po zalogowaniu. Jeśli nie masz konta - założ je w 30 sekund![/message_box]

    Poznałeś podstawy analizy Lejka Sprzedaży w złożonych procesach sprzedaży do Kluczowych Klientów.

    Dlaczego to ważne?

    Analiza Lejka Sprzedaży umożliwia Ci wiarygodną ocenę wartości Twojej prognozy sprzedaży, ustalanie prawdopodobieństwa zrobienia przez Ciebie planu sprzedaży i wczesne podjęcie działań korekcyjnych, gdy widzisz, że proporcje Lejka Sprzedaży zostały zachwiane.

    Wnioski dla sprzedawcy

    Jeżeli jesteś sprzedawcą i sprzedajesz do Kluczowych Klientów, to aktualizuj i analizuj Twój Lejek Sprzedaży co najmniej raz w tygodniu. Porównując Twój Lejek Sprzedaży z modelem, będziesz mógł odpowiednio wcześnie zauważyć, że sprawy nie idą tak dobrze jak powinny i będziesz mógł podjąć działania naprawcze. Nie czekaj do końca okresu rozliczeniowego.

    Wnioski dla menedżera sprzedaży / przedsiębiorcy.

    Jeżeli jesteś menedżerem sprzedaży lub przedsiębiorcą to :

    1. dopilnuj, aby Twoi sprzedawcy regularnie Aktualizowali dane w ich Lejkach Sprzedaży,
    2. wykorzystuj ich Lejki Sprzedaży do weryfikacji postępów i
    3. przeprowadzaj ze sprzedawcami okresowe analizy ich lejków Sprzedaży z Twojej perspektywy, aby nauczyć ich wnikliwej i kompleksowej samooceny w prowadzonych działaniach sprzedażowych.

    Dzięki temu będziesz mógł wyprowadzić właściwą diagnozę i podjąć działania naprawcze, nie doprowadzając do braku rezultatów sprzedażowych pod koniec okresu rozliczeniowego.

    Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

    Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

    PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

     

    * * *

    UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

    Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

    Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

    skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.