nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Charakterystyka Pojedynczego Celu Sprzedaży

Sprzedawcy często narzekają, że mają bardzo dużo pracy z obsługą sprzedażową klientów. Pytani, czym zajmują się, pokazują długie listy nazw potencjalnych klientów, do których telefonują, z którymi spotykają się i dla których tworzą oferty.

Pytani o prognozy sprzedaży opowiadają, co dzieje się u poszczególnych klientów, na jakie trudności napotykają i z czym muszą sobie radzić.

Bardzo często w tej „gonitwie”, pracując pod silną presja wyników, nie znajdują czasu na „spojrzenie z góry” na całokształt ich działań sprzedażowych. Definicja Pojedynczego Celu Sprzedaży, wprowadzona w odrębnym artykule, tworzy spójny system syntetycznej oceny poszczególnych procesów sprzedażowych i pozwala na ich porównywanie oraz na ich szybką i jednoznaczną ocenę.

Pojedynczy Cel Sprzedaży jest pojedynczym procesem sprzedaży związanym z konkretną ofertą i konkretną decyzją o zakupie danego produktu i jest on opisany następującymi atrybutami:


[message_box title="Logowanie" color="yellow"]Ten fragment jest dostępny po zalogowaniu. Jeśli nie masz konta - założ je w 30 sekund![/message_box]

Dlaczego to ważne?

Znajomość i zrozumienie celów sprzedaży wg definicji PCS daje Ci kontrolę, koncentrację, motywację i proces, dzięki czemu masz dużo większe szanse na sukces.

Wnioski dla sprzedawcy

Ustalanie celów sprzedażowych wg definicji PCS pozwala Ci na natychmiastowe porównanie procesów sprzedaży, ustalenie priorytetów zarówno w funkcji WAŻNE oraz PILNE.

Wnioski dla menedżera sprzedaży / przedsiębiorcy

Jeżeli zagregujesz od wszystkich swoich sprzedawców informacje o aktywnych procesach sprzedaży zapisane wg definicji PCS to będziesz mógł bardzo łatwo ocenić aktualny potencjał sprzedażowy oraz na jaką wartość sprzedaży możesz liczyć w kolejnych miesiącach i kwartałach.

 

W artykułach i filmach umieszczanych w serwisie Selling4Results (s4r.pl) znajdziesz wiedzę, wiele wartościowych informacji, przykładów oraz inspiracji, co i jak robić w sprzedaży do Kluczowych Klientów, aby odnieść sukces.

 

Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

 

* * *

UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.