nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Coaching sprzedażowy

Coaching sprzedażowy to proces, w którym jako coach pomagam handlowcowi lub/i menedżerowi sprzedaży znaleźć najbardziej właściwą drogę lub najlepsze pomysły prowadzące do realizacji celów sprzedażowych:

  • pozyskania klientów,
  • zawarcia umów i
  • realizacji planów sprzedaży,

a więc tego, co – zarówno dla handlowca jak i menedżera sprzedaży – jest najważniejsze.

Dlaczego warto pracować ze mną jako coachem?

  • Pomagam rozmówcy w uświadomieniu możliwości i zmotywowaniu do działania. 
  • Znam pytania, które trzeba zadać, aby rozmówca znalazł właściwe odpowiedzi. Znając właściwe odpowiedzi zarówno handlowcy, jak i menedżer sprzedaży mogą zbudować plan działań prowadzący do sukcesu.
  • Umiem słuchać i pokazuję, co jest ważne.
  • Buduję u rozmówcy poczucie wartości, siłę i optymizm, a poprzez stosowanie odpowiednich modeli i technik pomagam znaleźć właściwe odpowiedzi i podjąć właściwe decyzje.

Główne zasady współpracy

Spotkania coachingowe trwają 60 – 90 minut i są dostosowane od oczekiwań i potrzeb rozmówcy. Poza celami ustalonymi dla całego procesu, każde spotkanie rozpoczyna się ustaleniem celów na to spotkanie i kończy planem działań na okres pomiędzy spotkaniami coachingowymi.

Zawsze przeprowadzam pierwsze spotkanie coachingowe jako spotkanie zapoznawcze, rozpoznające oczekiwania i potrzeby rozmówcy. Pozwala to na ustalenie najlepszych metod pracy, ustawia cele dla procesu cochingowego i pozwala zaplanować dalsze spotkania. To pierwsze spotkanie zawiera wiele elementów profesjonalnego coachingu, co pozwala rozmówcy doświadczyć coachingu w praktyce i przygotować się wewnętrznie na właściwe spotkanie coachingowe. Pierwsze spotkanie nie podlega opłacie.

Po pierwszym spotkaniu coachingowym przedstawiam ocenę możliwości osiągnięcia zaplanowanych rezultatów w założonym czasie. Moją zasadą jest

  • osiągnięcie sukcesu przez mojego rozmówcę i
  • realizacja celów postawionych dla procesu coachingowego.

Tak więc, jeżeli zauważam bariery, które w mojej ocenie mogą stanowić zagrożenie dla osiągnięcia założonych rezultatów procesu coachingowego, informuję o tym na początku procesu, aby wspólnie podjąć właściwe działania. 

Takie podejście gwarantuje maksymalizację szans na sukces i zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w proces coachingu.

Pytania

W razie pytań proszę o kontakt:

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.