nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

DECYDENT

Jeżeli jesteś sprzedawcą sprzedającym do Kluczowych Klientów, to co jest Twoim priorytetem nr 1? Odpowiedź brzmi: rozpoznać Decydenta. Musisz wiedzieć, kto podejmuje decyzję, w jakim stopniu jest on zaangażowany w proces podejmowania decyzji oraz jaki zakres uprawnień został przez niego oddelegowany na współpracowników i podległe mu osoby. I musisz dobrze rozpoznać te osoby, które otrzymały uprawnienia od Decydenta.

W tym filmie dowiesz się, co należy zrobić, aby zbudować skuteczną strategię sprzedaży. W przeciwnym razie Twoja strategia i działania, niezależnie od włożonego przez Ciebie wysiłku, mogą pójść na marne.


Aby otrzymać dostęp do nagrania w pełnej długości, proszę się zalogować. 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do nagrania w pełnej długości rejestrując się w serwisie - zajmie Ci to 30 sekund! Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

 

* * *

UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
DECYDENT, 9.0 out of 10 based on 1 rating

2 komentarz(y)

  1. Bohdan Author 14:08, kwi 13, 2013

    Dzięki za 9 i za sugestię. Dobry pomysł. PS. Niedługo ukaże się artykuł (może więcej niż jeden) na temat Decydenta i ulotne słowa znajdą trwały ślad w tekście pisanym.

  2. Henryk 13:41, kwi 13, 2013

    Ok. daje 9
    Potrzebny prospekt w formie drzewka katalogu tekstów zarówno pisanych jak i dźwiękowych wypowiedzi.
    Wtedy traktował bym je jako plan działania wobec decydenta.-decydentów
    Słowa filmu są zbyt ulotne, trudno nadać im trwały charakter, szczególnie jeśli jednocześnie jest skupio-na uwaga na filmie i osobie, lub innych zdarzeniach w otoczeniu osoby oglądającej film. (dzieci, nie-grzeczny pies, lub „natrętna mucha”

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.