nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Fazy w cyklu sprzedaży – gdy złożyłeś ofertę

Działasz zgodnie z metodyką Selling4Results. Rozpoznałeś potencjał klienta, poznałeś oczekiwane przez członków Układu Decyzyjnego Rezultaty i stojące za ich decyzjami Motywacje. Rozbudziłeś ciekawość i zainteresowanie kluczowych przedstawicieli klienta. Przeanalizowałeś swoją pozycje negocjacyjną i przygotowałeś Twoją Najlepszą Ofertę. Zrobiłeś świetną prezentację tej oferty.

Co dalej?

W typowym Cyklu Sprzedaży opisującym złożony proces sprzedaży do Kluczowego Klienta wyróżniam cztery fazy podstawowe, które występują w przeważającej ilości działań sprzedażowych:

  • Kwalifikowanie Prospektu,
  • Budowanie Prospektu,
  • Przekonywanie Prospektu,
  • Zamykanie Sprzedaży.

 

Zakończyłeś fazę drugą. Co dalej? Co zrobić i jak działać, aby zakończyć wielkim finałem, którym w Twoim przypadku będzie podpisane przez klienta zamówienie?


[message_box title="Logowanie" color="yellow"]Ten fragment jest dostępny po zalogowaniu. Jeśli nie masz konta – <a href=”/rejestracja/”>założ je w 30 sekund!</a>[/message_box]

Poznałeś dwie fazy zamykające Cykl Sprzedaży.

Dlaczego to ważne?

Znajomość właściwych działań po złożeniu oferty pozwala Ci na optymalne wykorzystanie Twoich zasobów i minimalizację ryzyka w decydujących fazach sprzedaży. Można je przyrównać do finiszowania w wyścigu. Jeżeli masz opracowaną strategie i taktykę wygrania oraz dysponujesz wystarczającymi zasobami, to Twoje szanse na sukces są bardzo duże.

Wnioski dla sprzedawcy

Jeżeli jesteś sprzedawcą i sprzedajesz do Kluczowych Klientów, to planuj właściwe działania sprzedażowe we właściwej kolejności. Wygrywaj relacje, buduj koalicje dla sukcesu, używaj argumentów opartych na znajomości Rezultatów i Motywacji, a nade wszystko „nie każ im myśleć” – mów członkom Układu Decyzyjnego, językiem ich wartości, dlaczego Twoje rozwiązanie jest dla nich najlepsze.

Wnioski dla menedżera sprzedaży i przedsiębiorcy

W artykułach i filmach umieszczanych w serwisie Selling4Results (s4r.pl) znajdziesz wiedzę, wiele wartościowych informacji, przykładów oraz inspiracji, co i jak robić w sprzedaży do Kluczowych Klientów, aby odnieść sukces.

 

Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

 

* * *

UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.