nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Nowy artykuł „Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?”

Nowy artykuł w sekcji „Obiekcje klienta”!

Zapraszam do lektury artykułu na temat manipulacji w negocjacjach. Przez manipulację należy rozumieć próbę wywierania na Ciebie presji poza merytorycznej i sprowokowanie Cię do działań i ustępstw wbrew Twej woli. Taka manipulacja oddziałuje na Twoje emocje wywołując obawę lub strach przed stratą. Próbując nami manipulować klienci najczęściej próbują wywołać u nas obawę przed utratą zamówienia. 

Czym różni się manipulacja od obiekcji? Jak bronić się przed manipulacją? Dowiesz się tego z lektury artykułu „Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?” 

Przeczytaj koniecznie artykuł „Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?” oraz pozostałe artykuły w sekcji „Obiekcje klienta”. 

 

Zapraszam!

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.