nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Nowy cykl artykułów

W nowej zakładce „Sprzedaż wartości” umieściłem 4 nowe artykuły pod wspólnym tematem: „Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… ”. 

Jak wiecie, prowadzę szkolenia i coaching dla sprzedawców, menedżerów sprzedaży, dyrektorów, członków zarządów i dla przedsiębiorców. Podczas pracy ze sprzedawcami jako trener i coach wiele razy słyszałem pytanie: „Bohdan, mamy problem ze sprzedawaniem naszego produktu. Nasi klienci mówią, że nasz produkt jest za drogi. A z drugiej strony nasza firma mówi nam, że nie można obniżyć ceny, bo będzie to nieopłacalne. Jak mamy przekonać klienta do zakupu?”.

Gdy słyszę tak postawiony problem, to zastanawiam się, w jakim stopniu rolą sprzedawcy jest przekonanie klienta do zaakceptowania ceny, która mu się nie podoba, a w jakim przygotowanie klienta do zaakceptowania ceny jako właściwej ceny oferowanego produktu?

W 4 częściach artykułu  „Gdy klient mówi, że produkt jest za drogi… ” pokazuję jakie czynniki wpływają na postrzeganie ceny przez klienta i co należy zrobić, aby klient postrzegał oferowaną cenę jako akceptowalną.

Zapraszam do lektury!

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.