Przedstawiciele handlowi najczęściej popełniają następujące błędy w reakcji na obiekcje klientów:
- kwestionują obiekcję i wdają się w polemikę z klientem,
- tłumaczą się, wyjaśniają i racjonalizują swoje stanowisko,
- argumentują, dlaczego nie mogą zgodzić się z postulatami klienta,
- starają się przekonać klienta, żeby wycofał się z obiekcji i odstąpił od swoich postulatów.
Oglądając ten film dowiesz się, jak złapać obiekcje klienta w Trójkąt Bermudzki i wygrać najtrudniejsze sytuacje w rozmowach z klientem! Zapraszam!
Polecam:
- film „Trzy skuteczne metody na obiekcje klienta”,
- artykuł „Gdy klient mówi „nie” – obiekcje klienta” ,
- artykuł „Kiedy obiekcje klienta są manipulacją?” i
- pozostałe artykuły w sekcji „Obiekcje klienta”.
W artykułach i filmach umieszczanych w serwisie Selling4Results (s4r.pl) znajdziesz wiedzę, wiele wartościowych informacji, przykładów oraz inspiracji, co i jak robić w sprzedaży do Kluczowych Klientów, aby odnieść sukces.
3 komentarz(y)
Krótkie a rzeczowe . super
Dziękuję za uznanie
Przypomnienie oczywistej oczywistości. Super!!