Łącznie w webinarium uczestniczyły 33 osoby. Było to fantastyczne audytorium, któremu składam gorące podziękowania. Byliście wspaniali – cierpliwi, aktywni, dający wsparcie i pozytywny feedback. Wasze komentarze dodawały skrzydeł. Bardzo dziękuję.
Skończyliśmy po czasie, chyba za obopólną zgodą :-).
Uczestnicy ocenili webinarium jako doskonałe. Dziękuję za uznanie!
Oto kilka wypowiedzi na czacie w trakcie webinarium:
Odpowiedzi na moje pytanie: Co jest dla Was barierą w skutecznym nawiązaniu pierwszego kontaktu przez telefon?
karol: to że ktoś nas nie zna
Marzena: bariera sekretariatu
Paweł: dotrzeć do osoby decyzyjnej
Helena: brak czasu rozmówcy
Paweł: permanentny brak czasu rozmówcy
Wiktor: nie miła Pani sekretarka
Piotr: Lęk przed spełnieniem cudzych oczekiwań
Anna: brak zainteresowania
A oto komentarze po fragmencie webinarium o znaczeniu niekonwencjonalnego otwarcia rozmowy:
Paweł: pod warunkiem szczerości drugiej strony
Adrian: Racja. w ten sposób możemy się wyróżnić od standardów sprzedaży telefonicznej
Walery: zgadzam się, tylko czasami podczas przedstawiania się już słychać nie nie nie
Wiktor: Tak jest, jak Pan mówi, często zaczynam rozmowy nie bezpośrednio o produkcie
Marzena: Problem w tym, że nie zawsze wiadomo jak niekonwencjonalnie zacząć rozmowę
Odpowiedzi na moje pytanie o emocje przez rozpoczęciem telefonowania:
Helena: ciekawość
marcin: parcie
Arkadiusz: obawa
Paweł: obawa
Marcin: target
Helena: wyzwanie
Klaudia: ciekawość
Marcin: efekt końcowy
Piotr: Target to lęk ?
Marzena: to zależy oczywiście od branży do której telefonujemy
Marcin: nie lęk a parcie na wynik
Wiktor: Zależy od dnia, jak się trafi dobry rozmówca to zachęca mnie do dalszej telefonów
Helena: podekscytowanie
marcin: chęć poznania, wygrania
Helena: podobnie jak niepewność tego co mówimy
Wiktor: dlatego nie dzwonię jak ma obawę i na inny dzień podejmuje to wyzwanie
marcin: zaskoczenie to podstawa
No i podsumowanie webinarium przez uczestników – odpowiedzi na pytanie ”Co Tobie podobało się w tym webinarium?”:
karol: to że trzeba z kimś rozmawiać a nie z automatu powiedzieć co swoje
Marzena: bardzo mi się podobało, zupełnie inne podejście do tematu
marcin: łamanie schematów
marcin: uświadomiłeś mi, że robiłem to co wszyscy – 20 telefon odebrany przez osobę tego samego dnia
Walery: muszę wypróbować porozmawiać przez pośrednika w firmie
Helena: mnie zaciekawiło spotkanie z sekretarką, jak jest jej reakcja? jakie efekty?
Paweł: Są tacy “prezesi”, którzy wiecznie nie mają czasu bo po prostu nie lubią ludzi i co z takimi?
drian: nastawienie na budowanie relacji, a nie nagabywanie
Wiktor: To wszystko się zgadza! Jestem jeszcze tak metoda, którą ja wykorzystuje, że mam jedno spotkanie w danym miejscu i dzwonie gdzieś mówiąc mogę wpaść tylko zostawić foldery urządzeń, ale to się nie kończy zostawieniu folderów, bo często dochodzi do rozmowy kierownikiem pracowni!
Wiktor: Tak kobiety to jest najlepszy osoba do rozmowy
Paweł: wywiadownia gospodarcza w stanach ma ogromna wiedzę i doświadczenie
Wiktor: kobietom można dać czekoladki i już jest cud
marcin: zawsze powtarzam że to asystentki decydują co podpisze szef
karol: schemat krok po kroku rozwijania rozmowy. bo to jest coś oczywistego a sprawia problemy
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za aktywny udział, jutro umieszczę na stronie nagranie, a za tydzień zapraszam na drugą część na temat umawiania spotkań. Napiszcie czego chcielibyście dowiedzieć się, jakie zagadnienia, problemy, wyzwania są dla Was w tym temacie teraz szczególnie ważne. W czwartek umieszczę na stronie szczegóły kolejnego webirarium.
Komentarze