Marka Lamborghini kojarzy się z awangardową stylistyką, nowoczesnością technologiczną i zawrotnymi osiągami samochodów.
Sesto Elemento został zaprojektowany w 2012 roku i wyprodukowany w ilości zaledwie 20 egzemplarzy. Auto wyposażone w silnik o mocy 570 KM potrzebuje zaledwie 2,5 sekundy, aby rozpędzić się do prędkości do 100 km/godz. Oszałamiające! Ale o co chodzi? Co tak naprawdę wyróżnia ten pojazd?
Innowacja. Podczas, gdy konkurenci poprawiali wcześniejsze rozwiązania dążąc do rozwoju, Lamborghini zrobiło coś zupełnie innego. Coś zupełnie nieprawdopodobnego. Wymyśliło, wprowadziło i wdrożyło innowację, która zmienia zasady gry. Zbudowało samochód z karbonu.
System SalesCoach, który możesz praktycznie poznać na seminarium otwartym w dniu 21 stycznia 2014 roku jest w obszarze rozwoju kompetencji handlowców i zarzadzania sprzedażą, rozwiązaniem innowacyjnym, innym od znanych systemów.
Jest innowacją, która zmienia zasady gry.
Zapraszam na kameralne spotkanie otwarte, prowadzone w formule seminarium warsztatowego pod tytułem:
Jak zwiększyć wyniki sprzedażowe o 20% w skali roku?
Spotkanie to adresowane jest do menedżerów sprzedaży, członków zarządów i właścicieli firm, którzy czują się odpowiedzialni za wyniki sprzedażowe swoich zespołów lub firm i chcą osiągać ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe. Spotkanie ma formułę warsztatową, a więc uczestnicy będą mogli doświadczyć nowych, innowacyjnych rozwiązań w praktyce.
Udział w spotkaniu jest nieodpłatny. Prowadzi je Bohdan Garstecki, założyciel i twórca serwisu Selling4Results.
Miejsce:
Hotel Wilanów Warszawa by DeSilva
Ul. Kubickiego 3, 02-954 Warszawa
Tel.: +48 (22) 550 62 00, (22) 550 61 00
http://www.desilva.pl
Termin:
21 stycznia 2014 roku. godz. 10.00 – 13.00
PS. Jeżeli nie możesz przyjść 21 stycznia to… zobacz kolejny termin w formularzu rejestracji :-)
Zapraszam
Bohdan Garstecki
PS. Obejrzyj jazdę próbną Sesto Elemento http://www.bbc.co.uk/programmes/p01dv0r3
Komentarze