nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Słuchanie, aby Usłyszeć – w sprzedaży

Słuchając uważnie, wnikliwie i kompleksowo odbierasz warstwę treściową – to co jest zawarte w słowach, oraz warstwę emocji, wartości i postaw – to co jest ukryte pomiędzy słowami.

Słuchając uważnie w czasie jednej rozmowy jesteś w stanie właściwie przygotować się do podjęcia kolejnej rozmowy, której celem może być np. wpłynięcie na zmianę postawy, zmianę perspektywy lub też uznanie Twoich argumentów przez Twojego rozmówcę.

Znając – dzięki słuchaniu – osobiste przekonania, potrzeby, rezultaty i motywacje Twojego rozmówcy, będziesz miał dużo większą siłę oddziaływania na niego w czasie rozmowy i łatwiej będzie Ci pozyskać go do Twojej oferty.

Pamiętaj, aby słuchając tego, co mówią przedstawiciele Twojego klienta, słyszeć:

Dlaczego to ważne?

„Słuchając, aby Usłyszeć”, dowiadujesz się, kto jest kim w złożonym Układzie Decyzyjnym klienta, na czym komu zależy oraz jak rozmawiać z poszczególnymi osobami w organizacji klienta. Te informacje będą dla Ciebie bezcenne dla zbudowania skutecznej strategii wygrania.

Wnioski dla sprzedawcy

Jeżeli jesteś sprzedawcą i „Słuchasz, aby Usłyszeć”, dowiadujesz się i wiesz, a więc nie musisz się domyślać, zgadywać i zakładać. Możesz wyciągać poprawne wnioski i podejmować właściwe decyzje.

Wnioski dla menedżera sprzedaży lub przedsiębiorcy

Jeżeli jesteś menedżerem sprzedaży lub przedsiębiorcą i słyszysz, że Twoi sprzedawcy mówią „zakładam …”, to pamiętaj, że w sprzedaży zakładać można tylko nogę na nogę. Informacje i dane

 

Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

 

* * *

UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.