nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Sprzedaż do Decydenta – szansa na spotkanie?

We współczesnym świecie niewiele jest różnic w ofercie produktów konkurujących ze sobą firm. Różnice w specyfikacji produktów zacierają się. Jeżeli nie możesz wyróżnić się, to nie możesz skapitalizować relacji z klientem skutkującej zakupem Twojego produktu. Aby zbudować właściwą relację musisz zrozumieć biznes, w którym działają Twoi klienci i umieć zaproponować im rozwiązania dla tego biznesu. A jeżeli nie zbudujesz relacji na poziom najwyższym – decyzyjnym, to nie masz szans na „wstrzelenie się” z właściwym rozwiązaniem.

Głównym wyróżnikiem sprzedawców (i konsultantów) we współczesnym świecie jest zdolność do dostarczenia organizacjom właściwych rozwiązań. Decydenci szukają ludzi, którzy mogą zrobić dla nich coś wartościowego i którzy są w stanie przedstawić właściwe odpowiedzi zdejmując z Decydenta obowiązek wykonania całej pracy analitycznej samemu. Decydentami są ludzie, którzy podejmują ważne, kosztotwórcze decyzje zakupowe dotykające wielu funkcji i struktur organizacji oraz mające istotny wpływ na procesy biznesowe. Wiele zależy od ich wyboru tego lub innego dostawcy. Jeżeli sprzedawca wie, co napędza decyzje zakupowe Decydenta i jak dostarczyć wartość na poziom decyzyjny to ma większe szanse na zbudowanie długoterminowej relacji biznesowej, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży u tego klienta.

Poziomy rozwoju kompetencji sprzedawców

Wraz z przeniesieniem punktu ciężkości w sprzedaży z produktu na rozwiązania możemy wyróżnić cztery poziomy rozwoju kompetencji sprzedawców:

Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu – zaloguj się.

Nowi użytkownicy mogą uzyskać uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i filmów w bazie wiedzy serwisu Selling4Results oraz możliwość ich komentowania, rejestrując się w serwisie – zajmie Ci to 30 sekund! >> Zarejestruj się.

PS. Rejestracja nie wiąże się z opłatami – dostęp do bazy wiedzy jest nieodpłatny. Wrażasz jedynie zgodę na otrzymywanie newslettera. Zapraszam!

 

* * *

UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results

Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.

Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej

skorzystaj-z-wiedzy-ktora-zapewnia-sukces

VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.