Strategiczna decyzja
Infrastruktura sprzedaży jest najważniejszym elementem każdej organizacji sprzedażowej. Działania sprzedażowe, szkolenia, wsparcie i technologia są strategicznymi elementami składowymi infrastruktury, które tworzą organizację sprzedażową. Elementy te muszą zmieniać się i rozwijać wraz z ewolucją samej organizacji i w efekcie sprzedaż jest coraz bardziej złożona.
Komentarz Selling4Results
Wpływ infrastruktury sprzedażowej na efekty sprzedaży i wyniki jest iloczynem jakości czterech elementów wymienionych poniżej:
* * *
UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results
Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.
Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej
Komentarze