nowości
  • Nowe eKursyWprowadziłem NOWE eKursy do samodzielnej nauki. Pobierasz materiały i uczysz się kiedy chcesz. Gdy potrzebujesz, materiały masz zawsze pod ręką. Otrzymujesz: Podręcznik z materiałem szkoleniowym i ćwiczeniami, Materiał szkoleniowy wideo zawierający przykłady, sposoby i metody, Prezentacje wykorzystywane [...]
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]

Szkolenia w zakresie Modelowego Procesu Sprzedaży w obsłudze kluczowego klienta.

Znajomość zasad rządzących wyborem dostawcy po stronie kupującego w złożonych procesach sprzedaży jest podstawą skuteczności handlowców. Jeżeli zespoły sprzedażowe nie znają „zasad gry”, to mogą popełniać błędy skutkujące wysokim stopniem odrzucenia przez potencjalnych klientów.

Szkolenie może być realizowane w oparciu o rozwiązania modelowe lub dopasowane do specyfiki klienta. W drugiej opcji szkolenie następuje po przeprowadzeniu diagnozy i analizy procesu sprzedaży u klienta.

Uczestnicy szkoleń poznają zasady pracy z klientem wg metodyki Selling4Results i biorą aktywny udział w szeregu ćwiczeń budujących umiejętności praktyczne. Jednym z modułów szkolenia jest warsztat analizy własnej okazji sprzedażowej. Dzięki temu, jednym z efektów szkolenia jest gotowy plan priorytetów i działań w odniesieniu do analizowanej okazji.

Szkolenia w zakresie umiejętności sprzedażowych

Znajomość zasad i procesu nie jest wystarczająca. Na podstawie doświadczenia pracy z wieloma organizacjami i setkami uczestników szkoleń – menedżerów sprzedaży i przedstawicieli handlowych, wybraliśmy zestaw kompetencji wzbudzających największe zainteresowanie:

  • Nawiązywanie relacji z klientem
  • Budowanie potrzeb klienta
  • Kreowanie wartości dla klienta
  • Radzenie sobie z obiekcjami
  • Negocjacje
  • Obrona przed manipulacją

Metody pracy

Szkolenia stacjonarne prowadzone są metodą warsztatów, coachingu grupowego i Action Learning. Podstawą szkolenia jest Action Learning, a więc praktyczne zajęcia w formie scenek, studiów przypadku i analiz własnych sytuacji sprzedażowych.

Osadzenie w realiach działań sprzedażowych uczestników wzmacnia efekt szkoleniowy i tworzy doświadczenie, ułatwiające zastosowanie nowych elementów wiedzy i umiejętności w praktyce.

Opcje

Szkolenie może być wsparte:

  • Sesjami follow-up w formie dedykowanych seminariów szkoleniowych on-line za pośrednictwem Internetu,
  • Sesjami coachingu grupowego – stacjonarnymi lub w formie teleklas.

Agenda, harmonogram i program szkoleń

Standardowy dzień szkolenia trwa od 9.00 do 17.00 z dwoma przerwami kawowymi i przerwą na posiłek. Dni szkoleniowe mogą być łączone w bloki 2 lub 3 dniowe. Biorąc pod uwagę np. kwestie dojazdu uczestników można uzgodnić niestandardowe godziny szkolenia, tworząc bloki półtoradniowe, rozłożone pomiędzy dwa dni kalendarzowe.

Szczegółowy program, agenda i harmonogram szkoleń jest każdorazowo uzgadniany z zamawiającym na bazie indywidualnych ustaleń. Możliwe jest przeprowadzenie oceny kompetencji uczestników w zakresie zagadnień będących przedmiotem szkolenia, aby dostosować program i agendę szkolenia do potrzeb grupy.

Szkolenia stanowią uzupełnienie wdrożenia procesu sprzedaży lub są odrębną usługą.

Komentarze

Dodaj komentarz - bądź pierwszy! Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą zostawić komentarz.