nowości
  • Osioł, owca, lis czy sowaCzy jesteś przekonany, że zawsze potrafisz podejmować właściwe decyzje? Zobacz siebie w metaforze czterech zwierząt obrazujących cztery postawy negocjacyjne. Obejrzyj lekcję nr 7 z cyklu 60 Sekundowych Lekcji Negocjacji i [...]
  • Klucz do sprzedażyNajwiększym problemem w budowaniu relacji sprzedażowej jest próba natychmiastowej sprzedaży albo próba składania dużych obietnic. Pomyśl na chwilę o tym, jak myślą klienci. Stań w ich butach. Kiedy klient ma problem, który [...]
  • Jak sprzedawać skutecznie? 4 zasady sukcesuGłównym celem i miarą sukcesu handlowca sprzedaży bezpośredniej jest uzyskanie od klienta zamówienia bądź podpisanie umowy. W niniejszym artykule pokazuję od czego zależy sukces w procesie sprzedaży bezpośredniej i jak ten [...]

Plan sprzedaży – sześciopak sukcesu  1

Plan sprzedaży – sześciopak sukcesu

Pod koniec 2011 roku rozpocząłem pracę z menedżerem odpowiedzialnym za ważny pion biznesowy dużej firmy [...]

Dlaczego plany sprzedaży rosną?  0

Dlaczego plany sprzedaży rosną?

W 2102 roku prowadziłem projekt sprzedażowy w pewnej dużej firmie z sektora finansowo-bankowego. W czasie [...]