W czasie webinarium „Skuteczność w działaniu handlowca” zapytałem uczestników, z jakich technologii informatycznych korzystają? Dlaczego to ważne? Skuteczny handlowiec musi mieć stały dostęp – 365/7/24 – do wszystkich potrzebnych mu informacji. W XXI w. nie ma czasu na powroty do biura pomiędzy spotkaniami z klientami. Przerwy te oraz czas dojazdu trzeba wykorzystać konstruktywnie i kreatywnie, aby zwiększać swoja skuteczność. Potrzebne jest wsparcie technologii informatycznych.
Z jakich technologii informatycznych korzystają uczestnicy webinarium „Skuteczność w działaniu handlowca”?
Przedstawiam wyniki mikroankiety:
Na pytanie: „Jakich aplikacji mobilnych używacie?” odpowiedzi były następujące:
- Outlook,
- przeglądarka internetowa,
- AirWatch,
- CamCard,
- Baza klientów,
- Klient e-mail,
- Google Calandar,
- Mobilny dostęp do skrzynki mailowej,
- Outlook,
- OneNote,
- SkyDrive,
- Terminarz,
- korespondencja seryjna
Na pytanie: „Jakich innych systemów informatycznych używacie w pracy handlowca?” odpowiedzi były następujące:
- Excel,
- GPS,
- google maps,
- kontakt z klientem przez webinaria,
- MS Outlook,
- SAP system,
- Mind Manager,
- MS Office,
- program OPTIMA
I pytanie do Was, czytających ten wpis:
Jakie systemy informatyczne uważacie za najbardziej wspierające skuteczność pracy handlowca?
Wpiszcie proszę Wasze opinie w komentarzach do tego wpisu. Dziękuję
PS. Zobacz nagranie webinarium „Skuteczność działania handlowca”.
Zapraszam do obejrzenia nagrania i podzielenia się swoimi komentarzami! Zarejestrowani użytkownicy mogą zobaczyć film z nagrania w pełnej długości oraz pobrać prezentację z webinarium w postaci pliku PDF.
Komentarze