W proces zakupowy Klienta Kluczowego zaangażowanych jest wiele osób mających różne cele, priorytety, motywacje, styl pracy, a nade wszystko odgrywających różne role w procesie zakupowym. Wobec faktu zaangażowania wielu osób w proces zakupowy proces decyzyjny u klienta jest skomplikowany i złożony. Poznanie układu sił i wpływów, a także formalnych i nieformalnych procesów podejmowania decyzji w Układzie Decyzyjnym pozwala Ci na zbudowanie i wdrożenie właściwej strategii sprzedaży i uzgodnienie harmonogramu dojścia do podpisania zamówienia.
W filmie wyjaśniam koncepcję Układu Decyzyjnego i pokazuję jak ją zastosować w procesie sprzedaży.
* * *
UWAGA: Darmowe szkolenia dla użytkowników Selling4Results
Organizuję szkolenia on-line, czyli webinary w Internecie, w których możesz uczestniczyć nie wychodząc z domu. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Nie ma opłat.
Zobacz temat najbliższego webinaru i zarejestruj się » czytaj więcej
Komentarze